Hej på er! Hoppas ni hade en bra fredag. Jag jobbade ju som sagt 08-18 i Järvastaden. De var typ helt dött i butiken fram till klockan fyra ungefär vilket var ganska skönt men de kändes som att vi var en aning överbemannade faktiskt. Även fast allt satte igång vid fyra så gick tiden så otroligt långsamt, de kändes som att jag aldrig skulle få gå hem. Vid fem så kom sambon till butiken eftersom han hade varit på sitt gamla jobb innan och hälsat på. Han var super söt som väntade på mig i en timma tills jag slutade. När jag väl slutat och gick ut till bilen så visade det sig att bilbatteriet hade dött eftersom han hade suttit i bilen och väntat på mig så efter jobbet fick vi promenera bort till en mack för att köpa ett nytt bilbatteri. Ni vet den där känslan efter jobbet, på en fredag, man vill bara hem! Så bara denna promenad på en kvart kändes som en timma lång, väl framme vid macken och batteriet var köpt så bestämde vi oss för att ta bussen tillbaka då batteriet vägde en del. De slutade med att vi tog fel buss så fick hoppa av och vänta på nästa buss och åka en station och vid den stationen var vi tvungna att springa för att hinna med rätt buss. Ni kan ju tänka er att springa med ett bilbatteri som väger en del, haha fy fan vad stolt jag var över sambon då alltså! Väl framme vid bilen igen så satte vi oss och då startade självklart bilen.. så vi hade köpt batteriet i onödan, promenerat i onödan, allt var i onödan. Så vi åkte tillbaka till macken och lämnade tillbaka batteriet och sedan åkte vi äntligen hemåt. Klockan hade blivit så pass mycket att vi köpte hem Max till middag. Då ingen utav oss var sugna eller hade ork till att laga middag. Så vi åt middag, tog en dusch och sedan så gick vi och la oss på en gång. En mindre rolig fredag men de var så skönt när man väl kom hem! 

Bjussar på två bilder från gårdagen på jobbet!