Igår var jag ledig vilket var så skönt! Har åkt på en liten förkylning där jag känner att jag är tjock i halsen och bara allmänt trött i kroppen. Klev i alla fall upp vid åtta någon gång, efter ett tag bestämde jag mig för att ringa Väsby hem och fråga om jag fick ta bort det vita skåpet inne i garderoben som satt i mitten av rummet. Och det fick jag. Så det var bara att ta på sig arbetshandskarna och köra igång, de tog mig ungefär en timma att få bort skåpet från väggen och ut i hallen. Så otroligt otymplig och klumpig garderob. Men ut kom den i alla fall! Började sedan dammsuga garderoben. När jag var klar där inne så var det bara att sätta igång att montera isär garderoben i sovrummet, fick ner den tillräckligt mycket tills jag kunde få in den i stora garderoben. När jag väl fått in garderoben i garderoben så tog jag en paus och gick och mötte min bästa vän Jossan som skulle komma förbi. Vi har inte träffats på ungefär en månad om inte mer.

När Jossan kom så satte vi igång och bygga ihop garderoben igen, när den var ihopbyggd så började vi bygga ihop den andra malmbyrån som skulle stå i sovrummet. Efter det så var det dags att börja vika kläder och lakan och börja få ordning. Slut resultatet blev grymt tycker jag! Sambon fick alla sina kläder i stora garderoben och jag har fyra lådor i sovrummet och dom andra två lådorna är fulla med handdukar och lakan. Ska försöka fota resultatet någon dag i veckan men jag är super nöjd!

När vi var klara så var vi båda helt slut faktiskt, klockan hade nu blivit typ halv sex så Jossan började steka lite pannkakor och åt medans sambon gjorde i ordning vår middag som blev hemmagjorda hamburgare. Jossan åkte här ifrån vid strax innan klockan åtta om jag inte minns fel och då hade även Jocke kommit över på besök så hade en super mysig dag tillsammans med bästis och kul att man fick träffa Jocke igen också.