Godkväll! Hoppas ni alla haft en bra dag och en bra helg. Jag har haft en super härlig helg som jag spenderat med min älskade familj och sambo. Lördagen spenderades i Älta och söndagen spenderades hemma i soffan. Åt en massa onyttigheter igår vilket jag fick ångra men nu är de en ny dag och nya tag. Vaknade i morse vid klockan 06.00 utav alarmet, satte på ett nytt larm på tio minuter senare för jag ville bara somna om. Kunde dock inte. Klev upp och efter att ha varit vaken i en kvart så kändes det helt okej. Fick skjuts av jobbet i morse av sambon som började senare idag, var framme på jobbet en kvart innan jag skulle börja så började lite tidigare idag än vanligt. Jobbade till klockan 15 och då åkte jag hem på en gång, väl hemma så gjorde jag i ordning hemmagjord pizza och slängde in den i ugnen. 


När pizzan var färdig så hoppade jag in i duschen och inte långt därefter så kom sambon hem. När jag väl stod i duschen så såg jag att jag fått ännu mer utslag. För några dagar sedan så fick jag massa utslag på hela kroppen vilket jag trodde var från ett par nya lakan som jag fick av familjen när jag fyllde år, men nu har jag sovit i andra lakan i tre dagar och idag såg jag att de kommit fler utslag och dom jag hittade för några dagar sedan har även blivit mer blåa än röda nu.. jätte skumt. Så kanske måste ta och kolla upp de där men det kommer säkert försvinna så fort man bokat en tid. 

Just nu sitter jag i alla fall i soffan och kollar på tv, har precis slängt i mig lite middag och nu sitter jag och dricker te. Sen imorse så har jag haft lite smått ont i halsen och bara känt mig allmänt hängig så vet inte om jag håller på att bli sjuk eller något, hoppas inte det! Tur att jag är ledig imorgon i alla fall så jag kan vila upp mig inför veckans andra jobbpass. Ska i alla fall bara ta det lugnt nu!