Hej på er! Jag vaknade i morse och kände mig helt okej, jag var snorig och kände mig tjock i halsen men kände mig ändå hyfsat pigg så sambon körde mig till jobbet där jag körde på. När klockan slagit nio och det var dags för frukost så började jag må allt sämre. När vi ätit frukost så fortsatte vi ändå att köra på, är riktigt glad över att jag hade en kollega som hjälpte mig idag. Min hjärna ville verkligen men kroppen sa ifrån, till och med knäckebrödet var riktigt tungt för mig och då är det illa, haha. Ganska hemskt faktiskt att man tycker det är riktigt tungt att bära knäckebröd. Men vi körde i alla fall klart alla burar och pallar som fanns och sen vid klockan ett så var vi färdiga. Kunden ville att vi skulle stanna kvar och köra restburar men jag kände verkligen att jag inte orkade mer för huvudvärken hade smygit sig på så jag gick hem vid klockan ett och kollegan stannade kvar.

Nu ligger jag i sängen helt utslagen och vill bara sova men jag hatar ju att sova när det fortfarande är dag, jag kan inte sova mitt på dagen. Ligger och myser in mig i den nya filten som jag knappt använt och lyssnar på sambon och hans polare när dom spelar FIFA. Ligger mest och väntar på att värktabletterna ska börja värka så man kan gå upp och få i sig lite lunch och dricka te. Tror även halstabletterna är slut så tror sambon får åka till Apoteket sen. Jag har varit sjuk i två dagar nu och är så less! Sjukanmälde mig inför morgondagen också så hoppas jag att jag mår bättre på fredag så jag kan jobba ordentligt igen! 

Så här ser det ut hos mig i alla fall, en liten sneakpeak på hur det blev med malmbyråerna också!